Spirulina tabletki czy w proszku

Spirulina tabletki

Zacznijmy od omówienia tabletek. Przede wszystkim kupując spirulinę powinniśmy zwrócić uwagę na jakość tabletek. Powinny one mieć ciemno-zielony lub niebiesko-zielony kolor. Nie mogą zawierać wypełniaczy lub innego rodzaju dodatków.

Przykładowo:
jeżeli tabletka spiruliny ma masę 400 mg to powinna ona zawierać 400 mg czystej spiruliny. Wtedy mamy pewność, że w tabletce znajduje się tylko spirulina.

Tabletki powinny być również wolne od wszelkiego rodzaju plamek, plam czy przebarwień.

Przechowywanie spiruliny w tabletkach
tabletki należy przechowywać w ciemnym, chłodnym i suchym miejscu, aby ograniczyć szkodliwy wpływ światła i powietrza.

Dawkowanie spiruliny w tabletkach
400 mg tabletki – zaleca się początkowo przyjmować 6 tabletek, stopniowo zwiększając do 15 tabletek.
500 mg tabletki – zaleca się początkowo przyjmować 6 tabletek, stopniowo zwiększając do 12 tabletek.

Często osoby zażywające spirulinę przyjmują do 20 tabletek, aby zwiększyć jej terapeutyczne działanie.

Prostym przelicznikiem jest przyjmowanie jednej tabletki na 10 kg masy ciała.

Przykładowo:
osoba o masie ciała 70 kg powinna przyjmować 7 tabletek.

Spirulina w proszku

Tak jak w przypadku tabletek, 100 %  czysta spirulina w proszku jest ciemno-zielona lub niebiesko-zielona i nie powinna mieć żadnych dodatków, wypełniaczy czy kolorowych plam.

Spirulina maseczka

Przechowywanie spiruliny w proszku
Spirulinę w proszku przetrzymuje się również w szczelnym opakowaniu, chłodnym i suchym miejscu.

Dawkowanie spiruliny w proszku
Zalecana dawka wynosi 1/2 łyżeczki – początkowo i stopniowo zwiększając do 1 łyżeczki. Jednak wiele osób przyjmuje nawet 2 łyżeczki lub więcej, aby odczuć lepsze efekty.

Przykładowy sposób przygotowania spiruliny w proszku
1. Dodaj proszek do cieczy powoli podczas nieustannego mieszania przy pomocy miksera lub blendera.
2. Posyp sałatkę, zupę lub makaron spiruliną w proszku. To dobry sposób, aby urozmaicić jedzenie w dodatkowe składniki odżywcze.

Zobacz: http://sklep.fizjoterapeuty.pl/suplementy/109-spirulina-w-proszku.html

Proszek czy kapsułki

Chociaż spirulina w tych dwóch postaciach dostarcza takich samych korzyści, to przyjęcie tabletek powoduję, że dopiero po około godzinie dostaną się one do krwiobiegu  po rozpuszczeniu. Jeżeli oczekujesz szybkiego wniknięcia do organizmu to tabletki nie sprawdzą się.
Spirulina w proszku działa szybciej, np. gdy chcemy zrzucić zbędne kilogramy sprawdzi się lepiej, ponieważ wymieszana z wodą i wypita bezpośrednio przed jedzeniem zmniejsza apetyt, a przyjmując tabletki musimy odczekać około godzinę.
Proszek również zyskuje podczas trawienia, ponieważ zaczyna działać praktycznie natychmiast oraz może być dodawany do żywności.
Jeżeli chodzi o ilość to 1 łyżeczka odpowiada około 20 kapsułkom. Jest to zdecydowany plus dla osób, które nie lubią przyjmować tabletek.
Z drugiej jednak strony tabletki mogą być lepsze głównie dlatego, że niektóre osoby nie lubią smaku proszku spiruliny. Tabletki nie brudzą tak jak to ma miejsce w przypadku proszku. Ponadto są wygodniejsze w użyciu np. w trasie.

Więc czy zdecydujesz się na przyjmowanie spiruliny w postaci proszku czy tabletek, nie ma wątpliwości, że spirulina jest doskonałym wyborem jako suplement przywracający i utrzymujący nas w zdrowia.

Wypróbuj i sprawdź spirulinę na sobie: http://sklep.fizjoterapeuty.pl/suplementy/9-spirulina-naturalna-sila.html

Maseczka ze spiruliny

Maseczka ze spiruliny

Ze spiruliny w proszku można przygotować maseczkę do twarzy i ciała. Ma ona działanie odżywcze, a co za tym idzie poprawia kondycję i wygląd skóry. Intensywnie nawilża, poprawia ukrwienie, nadaje skórze elastyczność. Efekt jest widoczny i odczuwalny już po pierwszym użyciu. Ponadto maseczka ze spiruliny jest pomocna w redukcji cellulitu, ponieważ składniki w niej zawarte przyspieszają rozkład tłuszczów.

Sposób przygotowania maseczki:
1 łyżeczkę spiruliny mieszamy z wodą mineralną do uzyskania „papki”, odpowiedniej do nałożenia maseczki (gęsta konsystencja). Nakładamy na twarz, szyję oraz dekolt lub skórę w innych częściach ciała. Zmywamy letnią wodą po upływie około 15 minut.

Maseczka ze spirulinyMaseczka ze spiruliny po nałożeniu na twarz.

Korzyści z maseczki ze spiruliny:
- przyśpiesza metabolizm skóry;
- zwiększone tempo metabolizmu skóry powoduje szybsze usuwanie toksyn, zwiększa odnowę komórek i pomaga w  gojeniu się blizn;
- pomaga w walce z trądzikiem zapobiegając przyrostowi bakterii, które go powodują;
- zwiększa elastyczność skóry;
- poprawia wygląd ciemnych kręgów i plamek na skórze;
- zmniejsza pigmentację (przebarwienia) skóry:
- redukuje zmarszczki;
- dostarcza do skóry składniki odżywcze.

Jedyną wadą jest jej zapach, do którego jednak można przywyknąć. Nie czuć go już po nałożeniu na twarz, jednak przy nakładaniu jest on bardzo silny.

Zobacz: http://sklep.fizjoterapeuty.pl/suplementy/109-spirulina-w-proszku.html

Jakie są korzyści z przyjmowania spiruliny?

Spirulina jest typem algi o charakterze wodnej rośliny, która została uznana za bardzo bogate źródło pożywienia. Od dłuższego już czasu spirulina stosowana jest jako suplement diety.
Jedną z korzyści spiruliny jest to, że jest ona doskonałym źródłem białka roślinnego. Jego poziom jest dużo wyższy niż znaleziony w wołowinie czy rybach.
Dostarcza ona również wiele witamin takich jak na przykład witaminy B12, a także składniki mineralne, jak sód, potas, magnez, żelazo i fosfor.

W swoim składzie spirulina zawiera dodatkowo beta-karoten, który pomaga w ochronie komórek ludzkiego organizmu i kwas gamma-linolenowy (GLA). Kwas ten uznawany jest za bardzo korzystny, ponieważ ma zdolności do obniżania cholesterolu i zapobiega różnego rodzaju chorobom serca.

Jedną z najważniejszych korzyści spiruliny, które zostały udowodnione w badaniach naukowych, jest to, że może pomóc w walce z rakiem i wszelkiego rodzaju chorobach wirusowych. Zostało również udowodnione, że wzmacnia ona układ odpornościowy człowieka, a także pomaga w zwiększaniu poziomu libido u osób, które przyjmują spirulinę.

Jak już wspomniano, korzyści z przyjmowania spiruliny nie są nową wiedzą dla ludzi, ponieważ zostały one potwierdzone i od dawna stosuje się ją jako suplement diety. W związku z tym osoby, które zażywają już spirulinę poznały jej możliwości i wiedzą co może im zaoferować.

Przekonaj się: http://sklep.fizjoterapeuty.pl/suplementy/9-spirulina-naturalna-sila.html

Dodatkowo zostało udowodnione, że oprócz wymienionych korzyści, spirulina chroni osoby przed różnego rodzaju infekcjami takimi jak AIDS czy grypy. Zawiera także wiele aminokwasów, uważanych za jedne z najbardziej przydatnych substancji, które mogą pomóc w zapobieganiu różnych chorób serca.

Przyjmując spirulinę będziesz miał pewność, że otrzymasz całkowitą, potrzebną dawkę korzystych substancji zdrowotnych, ponieważ może ona pomóc w zapobieganiu chorób serca, ale również zapobiega depresji czy cukrzycy.

Inną zaletą jest to, że spitulina, tak jak zielona herbata, jest jedną z najbardziej naturalnych substancji anty-aging (ang. anti-aging) – przeciw starzeniu się, które można znaleźć na rynku. U ludzi mających problemy z metabolizmem wystarczy, że zaczną przyjmować spiruline, a  ulegnie on poprawie. Zostanie uregulowany, dzięki czemu możemy osiągnąć pożądaną sylwetkę, schudnąć lub przybrać na masie. Spirulina także ma możliwości wzmacniania zębów i kości, a także polepsza wzrok.
Jak już raz zażyjesz spirulinę, będziesz miał pewność, że otrzymasz wszystkie niezbędne substancje dla osiągnięcia zdrowia.

Zobacz: http://sklep.fizjoterapeuty.pl/suplementy/9-spirulina-naturalna-sila.html

Korzyści z przyjmowania spiruliny jest naprawdę dużo i każdy z nas może je doświadczyć biorąc suplementy, które zostały wykonane z tych alg. Ważne jest jednak, aby zasięgnąć opinii lekarza przed podjęciem jakichkolwiek suplementów. To jest, aby upewnić się, że nie będą one miały negatywnych skutków ubocznych, ponieważ każdy organizm może inaczej reagować na daną substancję.

Spirulina opinie

Spirulina opinie

Wiele osób przed kupnem danego produktu, chce poznać opinie o nim. Opinii o spirulinie jest bardzo dużo. Najwartościowsze są te, pochodzące od osób, które wypróbowały ją na sobie. Są to zarówno osoby młode, dbające o swoje zdrowie, jak również starsze, które chcą rozwiązać problemy pojawiające się wraz z wiekiem.

Spirulina zalecana jest osobom, którym zależy na:

  • zredukowaniu masy ciała i uregulowaniu metabolizmu organizmu,
  • regulacji nadciśnienia i niedociśnienia.

Spirulina zapobiega też:

  • utracie białych ciałek krwi (leukocytów), szczególnie po leczeniu chemio i radioterapią,
  • wspiera regenerację wątroby oraz zmniejsza bóle i opuchliznę jamy brzusznej, poprawiając dodatkowo gospodarkę enzymów przy niewydolności trzustki,
  • reguluje poziom glukozy we krwi (przy cukrzycy),
  • pokrywa warstwą ochronną podrażnione ścianki żołądka (podczas wrzodów),
  • korzystnie wpływa na zwiększenie liczby czerwonych krwinek,
  • stymuluje usuwanie z organizmu groźnych dla człowieka stężeń rtęci, ołowiu i kadmu.

Spirulina opinie na temat oczyszczanie organizmu
Z wiekiem problemy ze zdrowiem mogą się nawarstwiać. Jest także dużo opinii od osób, które wypróbowały spirulinę pod kątem oczyszczenia organizmu. Niweluje ona różnego rodzaju wypryski, trądzik czy inne problemy ze skórą.

Warto przekonać się o jej działaniu: http://sklep.fizjoterapeuty.pl/9-spirulina-naturalna-sila.html

Nie tylko osoby starsze borykają się z problemem, aby być zdrowym i wyglądać pięknie. W dzisiejszych czasach od młodych lat staramy się dbać o siebie, jednak nie zawsze jesteśmy zadowoleni z efektów, które osiągamy. Niekorzystne warunki z jakimi codziennie spotyka się nasz organizm, takie jak np. spaliny,  chemia, dodawana do każdego produktu spożywanego przez nas, sztucznie hodowane owoce, które tylko wyglądają ładnie, jednak pozbawione są w dużej ilości witamin i innych wartości odżywczych z powodu chęci szybkiego zarobku przez producentów.
Jednak dbanie o zdrowie to nie tylko suplementy, ale również zwracanie uwagę na to co jemy oraz aktywność fizyczna, która powinna stać się nierozłączna w naszym życiu. Dużo ludzi dodatkowo sięga po spirulinę, aby uzupełnić braki witamin i innych niezbędnych substancji odżywczych, które zawiera.

Sprawdź http://sklep.fizjoterapeuty.pl/9-spirulina-naturalna-sila.html

Co to jest spirulina

Spirulina to rodzaj niebiesko-zielonej algi, która rośnie na powierzchni jezior lub hodowana jest w morzach. Innymi słowy to alga z grupy sinic, jedna z najwartościowszych roślin, jakie Matka Natura zaoferowała człowiekowi.
A jak wiadomo, algi są bardzo dobrze przyswajane przez tkanki ludzkiego organizmu, ponieważ skład chemiczny ich plazmy komórkowej jest podobny do składu chemicznego plazmy komórkowej człowieka.

Spirulina jest bogata w wysokiej jakości białko, przyswajalne dużo łatwiej przez organizm ludzki niż jakiekolwiek białko pochodzenia zwierzęcego. Znajdziemy w niej również witaminy, minerały i karotenoidy, a także przeciwutleniacze, które pomagają chronić komórki przed uszkodzeniem. Zawiera składniki odżywcze, takie jak kompleks witamin z grupy B, beta-karoten, witaminę E, mangan, cynk, miedź, żelazo, selen oraz kwas gamma-linolenowy (niezbędne kwasy tłuszczowe), kwasy nukleinowe (DNA i RNA) i chlorofil, który jest tak ważny dla człowieka.

Spirulina - włókna widziane pod mikroskopemSpirulina – włókna widziane pod mikroskopem

Spirulina, jak każda alga, może być skażona toksycznymi substancjami zwanymi Mikrocystynami. Może również pochłaniać metale ciężkie z wody, w której jest hodowana. Z tych powodów, bardzo ważne jest, aby kupić spirulinę od zaufanego producenta i pewnego źródła.

Przeprowadzone badania wykazują, że spirulina może wzmacniać układ odpornościowy, pomaga chronić przed reakcjami alergicznymi, jak również posiada właściwości przeciwwirusowe i przeciwnowotworowe. Jednak ciągle prowadzone są dalsze badania.